CHUSTA- ANGORA SPECIAL BD ALIZE nr 3368

Zużycie: 1motek x 100g/550m ANGORA SPECIAL BD ALIZE nr 3368
Druty: druty HH nr 4.5
Wymiary: 0.70m x 1.75m
Włóczka pochodzi z  e-dziewiarka.

Modelka: koleżanka Miła z pokoju sanatoryjnego 🙂

Pozdrawiam gorąco z Buska -Zdroju :):):)
17 uwag do wpisu “CHUSTA- ANGORA SPECIAL BD ALIZE nr 3368

  1. pozdrawiam również 🙂

    a chusta piękna… ewidentnie wpadłaś w entrelakowy szał 🙂 ja za entrelaka nigdy się nie zabiorę… chyba za mało cierpliwości mam 😉

  2. O!! Gonia w sanatorium!!
    A możesz sie opędzic od próśb o chusty??;))

    Mam nadzieję, że masz czas na zabiegi…nie tylko na drutach robisz?;))
    Pozdrawiam

    aaa…zapomniałam pochwalić…ale Ty wiesz…:)))

  3. Kolejne cudeńko wyprodukowałaś, Alize musi pomyśleć nad nowymi kolorami swoich angorek, bo chyba wszystkie już przerobiłaś na entrelaki:)))Dla mnie jesteś Mistrzynią tych chust. A z tym sanatorium to dobrze pomyślałaś, bo u nas strasznie zimno teraz…Pozdrawiam gorąco i życzę postępów w powrocie do zdrowia.

  4. piekne rzeczy robisz..wspaniale polączenie dzianiny z filcem…rewelacja….zapisalam cie do odwiedzanych blogow by na bieżaco napawac sie radoscia ogladania twoich prac….pozdrawiam ania

Skomentuj

