MAGIC FINE YA

W świetle dziennym Magic Fine nr 541 oraz nr 545
Niestety nr 545 jest za jasny, może zrobię zdjęcie drugim aparatem.
11 uwag do wpisu “MAGIC FINE YA

  1. Chusta coraz piękniejsza, przyznaję bez bicia , że zamówiłam już dwa motki na taką samą mam nadzieję, że nie masz nic przeciw temu ( takie jest ryzyko pokazywania pięknych rzeczy ;)).Pozdrawiam

  2. Kasiu w dotyku prawie identyczne nitki, na pewno Magic jest troszkę cieńszy, ale w mechaceniu nic nie pobije Padisah:)
    Chusta z Magic-a jest w użytkowaniu mojej córki i w ogóle nic się z włóczką nie dzieje. Właśnie obejrzałam ją dokładnie, nic a nic. Może w sweterku przy rękawach, podczas ocierania supełkuje się, w chuście jest w porządku. Godna polecenia.

    Co do nauki enrelac-a, w przekazaniu informacji, to marna ze mnie nauczycielka. Zobaczę co mi z tego wyjdzie 🙂

Skomentuj

