Dzień…

Nic mi się nie chce….baktus mnie zmęczył, odstawiłam.
Zaczęłam entrelaca, chyba też mnie zmęczył.
 Praca na sprzedaż.
I troszkę sennie…..

Na koniec pochwalę się co wygrałam,
  moje pierwsze Candy u Aleksandry 🙂 dziękuję

A teraz może bym naczynia umyła i jakiś obiad zmotała…a może dołączę do chłopaków, miłej niedzieli….
12 uwag do wpisu “Dzień…

  1. podziwiam Cię ,wyrobiłaś tym wzorem parę chust ,wykorzystałaś w cardiganie,nie dziwie się że masz go dość.Odpocznij należy Ci się (byle nie za długo bo co będę podziwiać i do czego będę wzdychać? 🙂 )
    buziaki

  2. Nie zniechęcaj się:) Bardzo podoba mi się ten wzór, mam jego schemat, ale brakuje mi odwagi ( i umiejętności ) , aby spróbować. Nabieram jej patrząc jak Ci pięknie wychodzi jego zastosowanie w różnych pracach 🙂

Skomentuj

