CHUSTA – SEKKU NORO 1_D cd.

Skończyłam…..schnie….jutro rano pełna odsłona.
Miłej nocki.

10 uwag do wpisu “CHUSTA – SEKKU NORO 1_D cd.

  1. Oj, igrasz Ty z tą włóczką cudownie! Zachwycam się absolutnie każdą rzeczą, którą tworzysz. Te sweterki, tuniki, chusty… Są po prostu niepowtarzalne. I inne niż wszędzie. Masz świetne pomysły i dobierasz do tego fantastyczne kolory. Z niecierpliwością czekam na dużą fotkę chusty.

  2. Hej…wpuściło mnie…na chwilke mam mocniejszy net!! Pooglądałam…zachwyciłam się(jak zwykle)…i jestem rozmarzona:)) Cudna ta chusta…

Skomentuj

