CARDIGAN- SAFRAN DROPS nr 09 i nr 17 cd.

Zmęczyłam…..plisa i rękawy, to mistrzostwo świata w długości dziergania 😉
Safran jest przyjazną bawełną, delikatną i miękką. 
Dzianina w wyrobie bardzo miła.
Zużyłam 2 motki białego oraz 4 granatowego Safrana. 
Na druty HH nr 5 nabrałam dokładnie 157 oczek i przerabiałam ściegiem dżersejowym. 
Po zrobieniu korpusu dorobiłam plisy- ściągacze.
Z przodu wykonałam na szydełku dwie szlufki do przeciągnięcia paseczka.
Safran do  nabycia w e-dziewiarka
Poniżej rośnie powolutku chusta z Sekku z e-dziewiarka.
16 uwag do wpisu “CARDIGAN- SAFRAN DROPS nr 09 i nr 17 cd.

  1. Piękny!!!! Uwielbiam wszystko to co w paseczki, chociaż z racji mojej figury nie powinnam:)) Chusta już wygląda wspaniale, a efekt końcowy napewno będzie powalający!

Skomentuj

