SWETER- KID SILK AUSTERMANN nr 07 i SCRUMPTIOUS LACE nr 506 cd.


Sweterek gotowy.
Wyszedł ładnie. Kid Silk jest piękny, ale wiadomo 🙂 ja mam małe ale….

Zużyłam cały motek Scrumpta, 4,5 motka moherku, druty HH nr 6.
Zrobiłam wg mojego schematu.
Już dzisiaj wieczorem jedzie nad morze, ale mu dobrze, chlip, chlip.
Ciemniejszy kolor jest kolorem właściwym , nie wiem czemu wyszły tak jasne.

…a ja skończę sprzątać i wracam do mojej zeberki 😉

18 uwag do wpisu “SWETER- KID SILK AUSTERMANN nr 07 i SCRUMPTIOUS LACE nr 506 cd.

Skomentuj

