SWETER- SCRUMPTIOUS LACE nr 505 i KID SILK Drops nr 16 cd.

Sweterek bardzo udany.
Będzie moim ukochanym i numerem jeden, ze względu na delikatność i miękkość włóczki.
Jest jak pajęczynka…
Zużyłam 5 motków Kid Silka Dropsowego oraz jeden motek Scrumpta, druty HH  nr 6.
Jedyną ozdobą swetra jest guzik z masy perłowej zakupiony wraz z moherem i drutami w e-dziewiarka.
Scrumpt  z Zagrody od Marty :)….

Tutaj widoczna jest różnica w kolorze, ten ciemny to prawdziwy…..
I właśnie dlatego musiałam wczoraj wieczorem zrobić zdjęcie 🙂
Włóczka ma odcień głębokiego, ciemnego fioletu. 

Zważyłam Scrumpta i zużyłam dokładnie 95g.
29 uwag do wpisu “SWETER- SCRUMPTIOUS LACE nr 505 i KID SILK Drops nr 16 cd.

  1. Gosiu jest prześliczny, jestem gorącą fanką Twoich sweterków, ale ten to naprawdę …dałaś czadu, no brak słów. Trzymaj się cieplutko i pomyślnej rehabilitacji. Ania Stasiak.

  2. Fajny. Takie swetry są wygodne, modne i zawsze dobrze się układają na każdej sylwetce i to jest w nich super. A Ty masz chyba nieprzebraną wyobraźnię, jeśli chodzi o podobne ciuchy 🙂

  3. Piękny!!!Fajny fason i kolor. Oj, chciałabym w takim pobiegać. Muszę koniecznie zmienić moją figurę(na lżejszą), bo teraz o bieganiu to raczej mowy nie ma…Pozdrawiam:)

  4. Witaj Małgosiu,piękny sweterek,zawsze z niecierpliwością czekam na twoje arcydzieła.W tej chwili mam mało czasu na dzierganie a na dodatek moje najmłodsza latorośl zdaje maturę i mam urwanie głowy:)Serdecznie pozdrawiam.

  5. Przesliczny sweterek,ja dopiero zaczynam nauke szydelkowania jak to opanuje to mam zamiar wziasc sie za druty:))Pozdrawiam Asia

Skomentuj

