Prezenty…

Dzisiaj mały przerywnik.
Poproszono mnie o wykonanie aplikacji na chuście. Uczyniłam to z wielką przyjemnością, bo przede wszystkim dla przemiłej Kobietki 🙂
Madziu D. to Twoja Nowa chusta. Sorki za zdjęcia, ale za jasnego czorta i ciemnego, nie chciały dzisiaj wyjść. Rozumiem kolor czerwony, ale czarny?!? No i oczywiście fiolet, a w zasadzie wrzos, nie jest tak jasny.
Nie wiem co się dzisiaj dzieje, robiłam w plenerze, w domu i nic……
Zostaje tak: 

Poniżej cudowne prezenty.
Od Lucynki-Spes, o Wielkim Sercu, dostałam Vivaldiego. Już nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje łapki, pod druciki oraz piękne ozdoby z wełny czesankowej od Słoneczka Madzi D.
Bardzo, bardzo dziękuję 🙂

11 uwag do wpisu “Prezenty…

Skomentuj

