SWETER- KID MOHAIR CONFETTI nr 02 i DLG nr 85 cd.

Sweter robiony w poprzek. Powstał z 6 motków confetti z e-dziewiarka oraz ok. 800m DLG z zamotane.pl.
Druty nr 6,5.
Troszkę podgryza, ale tylko troszkę…..

Zmiana!!!!
Założyłam dzisiaj sweterek. NIE GRYZIE!. Jest bardzo miły.

Czekam kiedy wyjdę z domu i zrobię jego inaugurację 🙂
Wyszedł bardzo dopasowany i rękawy nie ciągną, co często zdarza się przy takim fasonie.

10 uwag do wpisu “SWETER- KID MOHAIR CONFETTI nr 02 i DLG nr 85 cd.

  1. Jest piękny! Bardzo mnie pociąga ta włóczka z cekinami, ale kto nosiłby ją u mnie… z włosami i podgryzające. Ja nie. bo wyglądam w czymś takim jak napuszona ptica, moja panna nie znosi drapiącego.

  2. Świetny sweterek. Dopiero niedawno natknęłam się na Twój blog i zakochałam się bez pamięci. Cudne wyroby i jakie zdolne ręce. Pozdrawiam i czekam na więcej superdzieł.

Skomentuj

