Losowanie Igraszkowego Konkursu 1 kwietnia

🙂 to nie jest prima aprilis.
Losujemy dzisiaj…
Dziękuję wszystkim osobom odwiedzającym, które zostawiły swój ślad i przepraszam, nagroda i tym razem jest jedna. Z bólem serca przystępuję do losowania, ale od razu zaznaczam, za moment kolejny konkurs.
Nie smućcie się 🙂

Zaczynamy, nie spodziewałam się tak dużej frekwencji:

i wygrywa:


Spes proszę o kontakt mailowy. 
Gratuluję serdecznie 🙂
….to moja pierwsza wydziergana tunika, mam nadzieję, że będziesz zadowolona.
13 uwag do wpisu “Losowanie Igraszkowego Konkursu 1 kwietnia

  1. :))) Jestem…jestem…doniesiono mi , że powinnam się tu zjawić!!! Mimo, że Prima Aprlilis…Ha!!! Jest!!!! Cudo!!! Ale będzie radośc mojej córki!!! W sam raz na nią…a lubi takie oryginalne dziurawce…a maki kocha!!! Gonia…dziękuję serdecznie….muah!!!!i wszystkim , którzy gratulują mi!!!!

  2. ach, szczęściaro Spes, miałam nadzieję, że będę miała oryginalny prezent urodzinowy, ale Opatrzność chciała inaczej… :)Gratuluję wygranej!duszka83@tlen.pl

Skomentuj

