Losowanie Igraszkowego Konkursu z 15 marca

…nadszedł moment losowania. Robię to teraz, bo mam ciut robótki.
Dziękuję wszystkim osobom odwiedzającym, które zostawiły swój ślad i przepraszam, nagroda i tym razem jest jedna. Z bólem serca przystępuję do losowania, ale od razu zaznaczam, niedługo ogłoszę kolejny konkurs.
Nie smućcie się 🙂

Zaczynamy……..
  Losuję i……



Wygrywa los: Kasia- J’adore Knitting
Serdecznie gratuluję. 
Kasiu proszę o kontakt. Mój adres mailowy jest zamieszczony na blogu.
16 uwag do wpisu “Losowanie Igraszkowego Konkursu z 15 marca

  1. bardzo dziekuje!!! przesliczna wygrana, takiej slicznosci sobie sama nie zrobilabym, ale sie ciesze! odezwe sie wieczorzm, obudzone dziecko "pomaga" mi w stukaniu na klawiaturze, dziekuje serdecznie************ Kasia

  2. gartuluję zwyciężczyni, to niezwykła radość posiadać w swojej szafie cudeńko, które wydziergała Małgosia – wiem coś o tym, bo dostałam od Małgosi przepiekną szarą etolę!!! jeszcze raz tu za nią dziękuję – szczęściara ze mnie, prawda? 😉 pozdrawiam cieplutko

Skomentuj

