CHUSTA-ANGORA de LUX nr 585

Siedziałam z dziewczynkami z dziewiarki i dziergałam chustę. One sobie rozmawiały, ja zerkałam i czytałam. Poruszane były różne tematy, wniosek na koniec:
musi być zdrowie, bez zdrowia ani rusz i pieniądze, bo bez nich moteczków nie można kupić :). To tyle na dzisiaj, a może wczoraj. Spać mi się nie chce, wzięłam kolejną saszetkę Coldrex-u może już wydobrzeję, ale Mysza umiera, leży i marudzi, a mnie trafia.
Tak kombinuje, aby wyskoczyć na „szoping” do ciucha, jednak powstrzymuje mnie jedna sprawa, bo polazłam do Iwonki150 na bloga i zobaczyłam włóczkę….cholera zamówiłam. Siedzę i się wkurzam, bo nie mam kasy, a embargo to już dawno szlag trafił….. co miałam powiedzieć, powiedziałam…amen….finito

6 uwag do wpisu “CHUSTA-ANGORA de LUX nr 585

Skomentuj

