Dzień….

Cud się stał…wszystko dzisiaj załatwiłam, Urząd Miasta, ZUS- cudowna instytucja i spotkanie z Panią Mecenas.
A poniżej moje małe przypadkowe zakupy. Szukam skórzanego paska, a tutaj wisi marynarka i mówi do mnie WEŹ MNIE 🙂…. no to wzięłam za całe 15,00zł., a teraz na chleb nie mam :).
Marynarka od ESPRITA.

Sweterek dla przyjaciółki Madzi z 3 motków Merino de Lux z e-dziewiarka.
Przejdzie jeszcze tuning i będzie wieczorkiem gotowy:

I mój najmilszy przerywnik, który wiercił się i nie mogłam zrobić zdjęcia  🙂

Za jakość zdjęć przepraszam, ale Wika zabrała aparat…
Buziaki dla odwiedzających…przepraszam, że nie bywam na Waszych blogach, ale ostatnio mam troszkę zawirowań, ale myślę o Was :)))

5 uwag do wpisu “Dzień….

Skomentuj

