ZIMA….ja chcę wiosnę

  
  
A propos wiosny, wczoraj z Myszą przez przypadek wpadłyśmy do sklepu z ubraniami z drugiej ręki :).
Córka kupiła sobie kurteczkę, a ja za całe 18,00 zł długi czekoladowy płaszcz dzianinowy z 100% merino wool firmy NEXT i mały gadżet, pleciony skórzany czarny pasek, cena 9,00zł.
 i na koniec senny wiosenny kotek 🙂
3 uwagi do wpisu “ZIMA….ja chcę wiosnę

  1. Uwielbiamy ciucholandy 🙂 Ostatnio za podobną kwotę kupiłam dwa rewelacyjne żakiety jakiejś topowej marki, jeden super zimowy, gruby i wełniany.

  2. U mnie w ciucholandach można dostać (czasami oczywiście ) nowe motki włóczek :)Kiedyś kupiłam przeszło kilogram :)A za wiosną też tęsknie :)Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

