Dzień…

Dzień upływał pod hasłem- SWETER.
Najważniejsze, że zrobiłam i zdążyłam przed północą 🙂
Następny projekt, to tunika dla przyjaciółki z Angory RAM….
Bardzo dziękuję za wpisy, są niezwykle miłe i pełne serdeczności.
Jeszcze raz dziękuję…..małgosia

PS.
Bluangel: aplikacje wykonane są z wełny czesankowej i przymocowane do dzianiny za pomocą specjalnej igły z wypustkami.

2 uwagi do wpisu “Dzień…

  1. O widzisz – nie tylko mnie intryguje, jak ty tą czesankę przymocowujesz.. 😀 Nawet mam, ale co tam – zdradzę, takie nieskryte już marzenie, że wygram któryś z Twoich konkursów, to będę miała okazję namacalnie i własoocznie podpatrzeć 😀

  2. Spędziłyśmy dzien podobnie z tym że ja swojego abrazo… nie skończyłam 😦 Nie mam takiego turbo jak Ty.Jestem pod wrażeniem Twoich prac i już filcowanie chodzi mi po głowie ale to wtedy gdy skończę to co zaczęłam.Pozdrawiam cieplutko :)ela

Skomentuj

