IGRASZKOWY KONKURS 1 marca 2011r. ZAKOŃCZONY

 Witam!
 Już wspominałam o Rozdawajce 🙂
  U mnie nazywać się będzie: Igraszkowy Konkurs.


      Zasady są proste:

  • umieść komentarz pod tym postem
  • jeśli nie posiadasz bloga, a masz ochotę wziąć udział w losowaniu pozostaw adres mailowy
  • informację o zabawie umieść na swoim blogu z adnotacją „Igraszkowy Konkurs”  
  • losowanie 1 marca
  • ogłoszenie wyników wieczorem na blogu  


    ZAPRASZAM do zabawy!
    To nie koniec. Za kilka dni następny Konkurs 🙂
    1 marca do wygrania jest szara etola, wykonana z włóczki moherowej z aplikacją z wełny czesankowej.

    Opisana jest dokładnie w poście pt.: „ETOLA- Kartopu Firenze Tiftik nr 930. 

67 uwag do wpisu “IGRASZKOWY KONKURS 1 marca 2011r. ZAKOŃCZONY

  1. Takiej gratki nie sposób przepuścić. Nie szczęści mi się w… , w… i w…, to może u Ciebie się uda? Już zamieszczam regulaminowe zdjęcie z adnotacją u siebie.

  2. O!!!Jakie cudo!!!Piękne kolorki, piękny wzór, piękna etola w każdym calu!!!Zapisuję się z ochotą i ogromną nadzieją ;o)Już wkrótce i u mnie rozdawajka z okazji urodzin blogapozdrawiam cieplutkojagusia

  3. Niezwykły talent!!! Myślę że każda kobietka chciała by mieć takie cacko w swojej szafie:)bluangel@o2.pl Ps Czy aplikacje są przyklejone ? wrobione ? a może przyszyte? Pozdrawiam cieplutko:)

  4. Naprawdę piękna fachowa robota – ubiór ten kojarzy mi się z tym jakże szykownym i niedocenionym stylem ubierania się kobiet z lat 80. Zapewne kobiety ubrane w tak urocze stroje uwodził słynny polski casanova i uwodziciel pan Kałamaga znany lepiej jako fanfan / Tulipan. "Niby tak a niby nie – nieustanne zwodzisz mnie. Niby chcesz a niby nie – nie chcę dłużej, czekać więc powiedz tak lub powiedz nie – już nie dręcz mnie." electric_heidi@tlen.pl

Skomentuj

