Dzień…

Nie wiem co się dzisiaj ze mną dzieje…..ogarnęła mnie jakaś niemoc. Nie mam na nic siły, nawet drutami nie mogę machać.
Dopadła mnie chyba nerwica………………………………………………………

Ale COŚ znalazłam  i już mam pomysł dla Wiki….

Troszkę kiepskie zdjęcie, ale po mojej modyfikacji modelu zrobię w końcu sobie sweter….i chyba zacznę projekty-wykroje robić  na kalce technicznej, może ułatwi drutowanie 🙂
No właśnie- DLA SIEBIE – kupiłam śliczne wełenki i mohery, dla Wiki piękne cieniowane…
Tylko rąk mi brakuje 😦
I to się nazywa embargo??….dawno poszło w las. Nałóg jest straszny, ale przynajmniej nie składam ich do pudełka, jak często bywa, tylko przerabiam. Zastanawiam się jak zwiększyć swoją  wydajność 🙂
PS. zamówiłam dzisiaj Kid Mohair z Adriafilu dla Wiki, w kolorze turkusowym, do połączenia z BFL 4-ply ….ciekawa jestem…..podobno jest boski
3 uwagi do wpisu “Dzień…

Skomentuj

